Prikazano: 121 - 122 od 122 zapisov |
 | Stran << < 1 2 3 4 5 6 7 |
 |
 |
14. 9. 2009, Letna vaja 2009 |
|
|
Vaja je potekala 14. junija 2009 nad Lepim kamnom v južnih pobočjih Brane. Ponovili smo delo z jeklenico in statično vrvjo, izvedli dvige, spuste, simulirali razne zaplete ter ponovili podaljševanje jeklenice. Pri delu s statično vrvjo smo izvedli tudi spremembo smeri spuščanja. Na kraju simulirane nesreče smo posebno skrb posvetili oskrbi dveh poškodovancev s pravilnim pristopom, sistematičnim pregledom ter pripravi za transport. Vaje se je udeležilo 23 reševalcev in inštruktorjev. |
|
 |
12. 5. 2009, Helikoptersko usposabljanje modul A |
|
|
Usposabljanje reševalcev za reševanje v gorah s pomočjo helikopterja je potekalo dne 12. 5. 2009 v Kamniški Bistrici. Z aktivnim sodelovanjem na usposabljanju so si reševalci pridobili licenco modul A, ki jo morajo na podobnih seminarjih podaljševati vsaki dve leti. Po pristanku helikopterja je najprej sledilo predavanje o varnem delu, gibanju ob helikopterju, pripravi terena in opreme za pristajanje plovila in o raznih postopkih pri reševanju in prevozu oseb s plovilom. Potem so sledile praktične vaje vstopanja in izstopanja na ravnem terenu, prevoz v Kurjo dolino in tu vstopanje in izstopanje na balvan, ter zavarovanje s pripenjanjem na vrvno ograjo. Ponovili smo tudi postopek vnosa in iznosa nosil s ponesrečencem. Helikopter je težak cca 6000 kg in je v lebdečem položaju zelo nestabilen. Niha v horizontalni in vertikalni smeri, v gorah zaradi vetra in razgibanega terena še toliko bolj. Pri tem obstaja nevarnost, da nas stisne ob teren, nas prevrne v globino ali pa se v trenutku vstopanja odmakne. Pri vstopanju moramo biti hitri, pri tem ne smemo ustvarjati dodatnega nihanja plovila, v plovilu moramo takoj narediti prostor za reševalce za nami in se takoj zavarovati proti padcu iz plovila. Pri tem moramo upoštevati, da imamo na sebi težke nahrbtnike, plezalne pasove, pozimi dereze in cepine. Oprema mora biti urejena, da nam ne predstavlja še dodatne nevarnosti. Pri gibanju okrog plovila moramo upoštevati, da se vrteči deli plovila v gorah zaradi naklonine terena še toliko bolj približajo tlom in nas lahko poškodujejo. Osnovna pravila so, da se ne gibljemo za helikopterjem, vstopamo vedno z desne strani helikopterja in smo vedno v vidnem polju pilota. Vaje so zelo pomembne za varno delo, saj morajo ob intervencijah v gorah vsi postopki gladko teči. |
|
|
Najbolj gledane fotogalerije |
|
|