Gorski reševalki, foto: Matjaž Šerkezi
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 281 - 300 od 672 zapisov
Stran  <<   <   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   >   >>
28. 5. 2014, Dežurstvo na 24. Rokovnjaškem pohodu
  V soboto, 24. maja smo člani Društva GRS Kamnik izvedli dežurstvo na že 24. Rokovnjaškem pohodu, ki se ga je udeležilo več kot 140 udeležencev.
27. 5. 2014, GRS Kamnik v vrtcu Antona Medveda, enota Tinkara
  V torek (20. 5. 2014) sva Matjaž Ravnikar in Simon Kurinčič obiskala vrtec Antona Medveda, enoto Tinkara. Otroci imajo mesec alpinizma. Spoznavajo kaj alpinizem je, katera znanja in opremo potrebuješ za dejavnosti v gorah ter pridobivajo kondicijo in ostale spretnosti. Na koncu bodo dobili diplome za "malega alpinista".
27. 5. 2014, 1. vaja v sklopu usposabljanja za člane in pripravnike DGRS Kamnik
  Gorski reševalci iz Kamnik smo vse svoje moči preusmerili v poletne aktivnosti. Tako smo začeli z rednimi četrtkovimi usposabljanji na katerih bomo ponovili celotno reševalno tehniko, ki nam bo koristila pri intervencijah v poletnem času. Upamo, da bo teh čim manj. Vseeno pa bomo odlično pripravljeni in medsebojno usklajeni.
26. 5. 2014, Nova spletna stran AO PD Kamnik
  V sklopu prenove celostne grafične podobe in spletne strani Planinskega društva Kamnik je kot prva luč sveta ugledala nova spletna stran alpinističnega odseka Kamnik. Vabljeni k prebiranju novic kamniških alpinistvo.
25. 5. 2014, 2.vaja v sklopu usposabljanja za člane in pripravnike DGRS Kamnik
  Po zelo dobrem obisku prve vaje prejšnji teden, ko se je vadilo uporabo vitla Kong, je bila ta četrtek, 22. 5., na Perovem udeležba malo slabša. Prišli so predvsem pripravniki ter peščica članov.
18. 5. 2014, Člani Društva GRS Kamnik in TSKO Kamnik na Veliki Mojstrovki
  Franc Miš: V soboto, 10. 05. 2014 nas je pet članov Društva GRS Kamnik izkoristilo lepo sončno vreme pred poslabšanjem, ki so ga prinesli Ledeni možje in Zofka ter skupaj s člani TSKO PD Kamnik opravili kondicijski trening s turo na Veliko Mojstrovko.
17. 5. 2014, Snežne razmere
  ARSO: Z današnjim dnem končujemo redno poročanje o stanju snežne odeje. Znova bomo z njim pričeli jeseni ob prvem obilnejšem sneženju v gorah po 15. novembru, po potrebi pa tudi prej.

GRZS: Kolegom na ARSU hvala za redno in sprotno obveščanje o nevarnosti snežnih plazov. S tem tudi mi zaključujemo z obveščanjem. Vse obiskovalce gora pa opozarjamo, da je v gorah še vedno sneg, ki se bo obdržal tudi do poznega poletja.Pred odhodom na turo se pozanimajte o razmerah na poti in se primerno opremite. Cepin in dereze bodo na nekaterih poteh še vedno obvezen pripomoček za varno prečenje snežišča.
12. 5. 2014, Arboretum 2014
  Tudi za letošnje prvomajske praznike smo se odzvali prijaznemu povabilu Arboretuma iz Volčjega potoka in predvideli tridnevno predstavitev dejavnosti gorskega reševanja. Letos so nam za predstavitev dodelili odličen prostor med »dinozavri« pri knežjem kamnu, kjer je velika frekvenca obiskovalcev tega prelepega parka.

12. 5. 2014, Nova ograja
  Matjaž Ravnikar: v petek, 9. 5. 2014 smo na Veliki planini pri zavetišču GRS Kamnik imeli delovno akcijo. Dokončali smo ograjo, da bodo krave lahko mirno prišle na planino. Pri akciji smo sodelovali Jernej Lanisek, Jure Prezelj, Lojze Jerman, Damjan Kočar in Matjaž Ravnikar.
4. 5. 2014, XLII. Koflerjev memorial
  Kamniški gorski reševalci in člani TSKO PD Kamnik smo se udeležili spominskega tekmovanja ponesrečenim Mojstranškim reševalcem, ki ga je v dolini Vrat že dvainštiridesetič organiziralo Društvo GRS Mojstrana.
4. 5. 2014, Vabilo na tradicionalni smuk dvojic izpod Jalovca
  Društvo GRS Rateče vabi na tradicionalni smuk dvojic izpod Jalovca, ki bo v soboto, 10. maja 2014, ob 7. uri v Tamarju.

Vabljeni vsi kolegi reševalci in ostali turnosmučarski ljubitelji.

3. 5. 2014, Izdelek tedna - Vodnik Kamniško-Savinjske Alpe
  V tednu od 1. do 8. maja 2014 smo za vas pripravili naslednji Izdelek tedna: Vodnik Kamniško-Savinjske Alpe. V času tega tedna lahko knjigo kupite s 25-odstotnim popustom.

1. 5. 2014, 44. Int. Valentin - Gletscherlauf 2014
  V nedeljo 27. 4. 2014 je bilo smučarsko tekmovanje ekip planincev in reševalcev. Glede na spremenljivo vremensko napoved je tekmovalo v obeh skupinah skupaj 80 tričlanskih ekip.
1. 5. 2014, Vabimo vas na 50. prvomajski turni smuk na Veliki planini.
  Prvega maja ponavadi na Planini ni več veliko snega zato so si bajtarji leta 1964 izmislili prav poseben Bajtarski turni smuk.

Tekmovalci morajo imeti primerno opremo, sem sodijo čimstarejše smuči, ki morajo biti dolge najmanj 110 cm, tekaške smuči niso dovoljene, stara oblačila ...
22. 4. 2014, Prvi Tek na Kamniški vrh je uspel kljub slabemu vremenu
  1. tek v organizaciji Društva Pot srca in KGT Papež je uspel v zadovoljstvo organizatorja in tekačev. Tek sodi med t. i. vertikalne teke, kjer je treba premagati 1 km višinske razlike, tukaj natančno 666m, zato Vertikal 666.

37 tekačev je premagalo 2014 m ter višinsko razliko 666 m. Med sedmimi ženskami je 1. mesto zasedla Karmen Klančnik (30:08), druga je bila Ana Čufer, ki je tudi najmlajša udeleženka teka, tretja je na vrh pritekla Petra Mikloša, 4. Urša Trobec,7. Jasmina Klančnik (vse KGT Papež).

Na teku so sodelovali tudi člani GRS Kamnik. Seveda z varovanjem prireditve. Kljub dobri pripravljenosti, se bi bilo kar težko kosati s temi gamsi ...

21. 4. 2014, GRS Kamnik predstavila svojo dejavnost v dveh vrtcih in osnovni šoli
  V torek 15. 04. 2014, v dopoldanskem času, smo trije gorski reševalci GRS Kamnik: zdravnik gorski reševalec Primož Trunk, gorski reševalec Marko Petek s psičko Inti in gorski reševalec Matjaž Ravnikar obiskali dva otroška vrtca in šolo.
20. 4. 2014, Zbudil se je iz kome in se takoj zahvalil reševalcem
  Izlet na Veliko planino se je za Roberta Jerina končal s hudim padcem.
Gorski reševalci z zdravnikom so bili k sreči v bližini, namenjeni na tečaj.

Poobjava Slovenske novice, Dan v novicah, sobota; 19. 4. 2014 (Boštjan Fon):
Življenje brez dotika koščka nebes tik nad gorami, brez teh prehojenih korakov navkreber, je tako pusto, kot da bi šli na popotovanje z vlakom, ki brez lokomotive stoji na železniški postaji. Robert Jerin, 41-letnik iz Kamnika, je vsake toliko pognal korake gor proti Veliki planini, najraje skupaj s prijateljem Rokom Kregarjem, ki ima na Gojški planini hiško. Popoldne dva tedna nazaj je bilo, ko sta nekaj pred peto popoldne Robert in Rok šla navkreber.
20. 4. 2014, Velika planina vabi ...
  ... v vsej svoji lepoti. Medtem, ko se je na vzhodni strani Planina odela v vijoličaste preproge žafranov, na zahodu prevladujeta resje in telohi. Zeleni rob je znova dobil elektriko, počasi se vrača življenje. Junija pridejo še krave.
20. 4. 2014, Mala kepica - zlata prinašalka Kala
  Matjaž Šerkezi: Skoraj leto dni je že od tega, ko je naš reševalec Matjaž Ravnikar izgubil reševalno psičko Brino. Danes pa sem prejel veselo novico, da se je le odločil, tudi na spodbudo prijateljev reševalcev, da se opugumi in usposobi novega reševalnega psa.

Objavljamo nekaj fotografij male kepice, zlate prinašalke Kali.
7. 4. 2014, Tečaj varne hoje v gore v zimskih razmerah
  V začetku februarja nam je zagodlo vreme, termine vseh naslednjih koncev tedna pa smo imeli zasedene, zato smo tečaj izvedli šele pretekli vikend. Kljub temu, da se zima poslavlja, se ga je udeležilo enajst tečajnikov od tega štirje člani Turno smučarskega odseka PD Kamnik.